close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לוח כתיבה - למה גם אתה צריך אחד לבית או למשרד שלך?

מערכת שורשכב חשוון, תשפא09/11/2020

איזה לוח הודעות וכתיבה אתם צריכים למשרד שלכם?

תגיות:
צילום: pixabay
המציאות המאתגרת והעמוסה של כל אחד גורמת לכך שצריך למצוא שלל פתרונות יצירתיים לכך שיהיה קל יותר לשלוט בכל המשימות שעומדות בפני אנשים או משפחות. כל זה נכון לאנשים, למשפחות עם ילדים ואפילו למנהלים בחברות וארגונים. כל אחד רוצה למצוא את הדרך שתהיה הכי טובה עבורו לזכור דברים או משימות, לעקוב אחרי הביצוע וכמובן לעשות את זה בדרך שכל מי שצריך לעקוב אחרי המשימות יוכל להבין בעצמו ולקחת חלק במעקב. בדיוק לשם כך קיים לוח כתיבה. יש כמה וכמה סוגים של לוחות כאלה וחשוב להכיר אותם כדי לבחור בדיוק את הלוח שיהיה הכי מתאים לצרכים,
לדרישות ולנוחות העבודה בכל מקום ועבור כל אחד. ברגע שמוצאים את הלוח הנוח ביותר לעבודה – אין ספק שההתנהלות תהיה הרבה יותר טובה ונוחה ויותר לא יישכח שום דבר.
 
סוגים שונים של לוחות כתיבה
על מנת לבחור את הלוח שייתן את המענה הטוב ביותר חשוב להכיר את הסוגים השונים ולבחור מתוכם. המזל הוא שהמחירים של לוחות הכתיבה השונים נוחים וכדאיים וכך אפשר גם לנסות סוגים שונים עד שמחליטים איך ועם מה הכי נוח לעבוד –

·         לוח שעם – לוח שנועצים בו פתקים או הודעות שונות. אפשר לעשות שימוש בפתקים צבעוניים עבור שימושים שונים וכך קל יותר לעקוב אחרי מה שקורה.

·         לוחות מגנטיים – כיום אפשר להשיג לוחות מגנטיים שהם מחיקים או לא מחיקים וכך אפשר לשלב בין הצמדה עם מגנטים של פתקים והודעות לבין כתיבה של הערות אישיות.

·         לוח גיר – הלוח המסורתי מבתי הספר עושה קאמבק אמיתי בשנים האחרונות ולא מעט אנשים, הורים לילדים ומנהלים במשרדים מגלים את הנוחות שבשימוש שלו.

·         לוחות שמונחים על כן ציור – לוחות כאלה הם לוחות ניידים שאפשר להעביר ממקום למקום וכך למקם אותם כל פעם איפה שצריך כך שיהיה נוח לראות את מה שכתוב בהם. הם מתאימים לשימוש משפחתי ועסקי כאחד.


מה אפשר לכתוב על לוחות כתיבה?
התשובה לשאלה זו פשוטה במיוחד – פשוט הכל. כל אחד יכתוב על הלוח את מה שחשוב לו לזכור, בצורה שיהיה לו הכי קל לקרוא ולהבין, הלוח יהיה ממוקם במקום שקל לראות אותו ולבדוק מדי פעם את התקדמות ביצוע המטלות ועוד. חשוב לשתף את כל הנוגעים בדבר בעצם כתיבת הערות ותזכורות על הלוח על מנת שכל אחד יוכל לגשת מפעם לפעם ולבדוק האם יש לו משהו לעדכן בו את כל השאר. מסיבה זו הלוחות נוחים מאד לשימוש במשפחות, במשרדים ועסקים, בבתי ספר ואפילו במסעדות ובתי קפה. ההתאמה האישית והבחירה נתונות בידיים של המשתמשים ולכל אחד יהיה נוח לוח אחר.
הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה